O nás

Jsme INNP X-Academy. Nabízíme poradenství a stimulující cvičení pro děti s ADHD.
Zároveň od roku 2019 přinášíme nový pohled na ADHD v České republice.
Podporujeme duševní zdraví dětí.
Věříme, že každé dítě, které vnímá svět jinak, si zaslouží mít správné nástroje pro to, aby mohlo co nejlépe rozvíjet své dary a potenciál. Zároveň nabízíme účinné strategie pro jejich rodiče či pedagogy, aby našli vzájemnou komunikaci.
Pracujeme s dětmi i s dospělými (rodiči, pedagogy, odborníky).
INNP jako Insitut Našeho Nejvyššího Potenciálu (bývalý Institut Náprav Neurovývojových Poruch, z.s.).
X jako X možností, X symbol propojení hemisfér a X-meni (vysoce citlivé osoby podle komiksových postav)
Academy – pracujeme s dětmi od 2 do 18 let, vzděláváme rodiče, pedagogy, odborníky v rámci přednášek, besed a projektů do mateřských školek a základních škol.
Vnímáme širší souvislosti a kontext, vnímáme nutnost zvýšení emoční gramotnosti u dětí i dospělých.
Jsme institut akreditovaný Ministerstvem školství, mládeže a tělovýchovy (MŠMT) k provádění vzdělávacích programů akreditovaných pro účely zákona č. 563/ 2004 Sb,. o pedagogických pracovnících a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů. Akreditace byla udělena pod Č.j.: MSMT – 18934/ 2020-1.
Naše vize: …svět bez ADHD
Rozhovor na ČR Hradec Králové
INFORMAČNÍ BROŽURA
Kdo jsme a jak pracujeme
Nabízíme poradenství v oblasti vědomého přístupu k dětem s ADHD ať už ve formě neurodivergentního mozku a onemocnění, ta pro děti s formou ADHD jakožto vysoká vnímavost a jiné vnímání světa.
Stojíme na živé zkušenosti – jsme mámy, odborně se vzděláváme, tvoříme z praxe, spolu s dětmi a jejich jedinečností. Věříme, že každé dítě si zaslouží být přijato, pochopeno a podpořeno ve své opravdovosti.
Co přinášíme:
Bezpečný prostor pro rodiče i děti – bez hodnocení, s hlubokým nasloucháním a lidskostí.
Citlivé a individuální konzultace – procházíme konkrétní situace z vašeho života a zaměřujeme se na témata (soustředění, roztržitost, chaos, problémy s časem, s rychlostí, drzostí…)
Metodu PES® (pohyb – emoce – smysly plus přístup), kterou jsme vytvořily jako živý rámec podpory pro děti s oběma typy ADHD (neurodivergence i jiná vnímavost)
Propojení odbornosti a intuice – opíráme se o vývojová a neurobiologická východiska, ale zároveň vnímáme i to, co není na první pohled vidět.
Jak pracujeme:
Respektujeme tempo každé rodiny a dítěte.
Ukazujeme nové cesty, ale nenutíme – jsme na vaší straně.
Věříme ve vztah, který léčí – mezi námi a vámi, i mezi vámi a vaším dítětem.
Používáme pohyb, hlas, vizualizace, hry, dotek, rytmus i přírodní symboly – vždy podle věku a vnímání dítěte.
S lehkostí proplouváme mezi světem dítěte a světem dospělých – pomáháme vám se znovu setkat.
Naším přáním je…
…aby se děti cítily ve svém těle doma.
…aby rodiče mohli dýchat srdcem a necítili se na všechno sami.
…aby mezi vámi proudil klid, důvěra a živé propojení.
Všichni si zaslouží víc…
- Děti – nejen s ADHD nebo SPU – si zaslouží cítit se dobře ve svém těle, duši i ve škole. Potřebují prostor k rozvoji svého jedinečného potenciálu.
- Rodiče si zaslouží znát cesty, jak své děti v jakémkoli věku rozvíjet s lehkostí a porozuměním – a cítit se přitom dobře i sami se sebou.
- Pedagogové základních škol si zaslouží tvořivou a příjemnou atmosféru ve třídě, kde i „jinak vnímající“ děti mohou vzkvétat.
- Učitelé mateřských škol si zaslouží klid, radost a hlubší naplnění ve své každodenní práci s dětmi.
- Pracovníci pedagogicko-psychologických poraden si zaslouží vědomí, že po jejich diagnostice a intervenci skutečně navazuje efektivní, laskavá a smysluplná práce s dítětem.
- Všichni si zaslouží vědět, že existují nové, vědomé a účinné přístupy v oblasti ADHD, SPU, zdravého pohybu, výchovy i vzdělávání.

Mgr. Petra Laméa Poláková
zakladatelka INNP, konzulace, lektorka, pohybový kouč, tvůrkyně programů do MŠ a ZŠ, články a osvětová činnost
Pracuji s dětmi s ADHD a věřím v jejich potenciál. Věřím tomu, že ADHD zmaneá ijiné schopnosti dětí. Věřím, že se tyto děti dokážou soustředit na to, co jim jde a co je zajímá. A v tom vnímám jejich hlubovké poselství – poselství pro nové paradigma. Vnímám totiž už řadu let vše v širších souvislsotech. Pomáhám rodičům a učitelům získat účinné nástroje a informace pro řešení příčin, uznání schopností a zlepšení situace. Jsem akreditovaná lektorka dětské a dospělé jógy u České asociace dětské jógy a terapeutka neuro-vývojové stimulace (NVS). Svou přirozenou „schopnost“ harmonizovat dotykem praktikuji v rámci metod Access Bars ® a kraniosakrální terapie, metamorfní techniky a SRT. Své znalosti jsem si rozšiřovala studiem publikací Lenky Oravcové, absolvováním kurzů u Zdeňky Šímové a MUDr. Věry Kleplové a Mgr. Stanislavy Emmerlingové a dalších. Studuji zahraniční i tuzemské zdroje, přednáším a vedu semináře. Na můj popud uspořádala pracovní skupina pro předškolní vzdělávání v rámci Místního akčního plánu Prahy 11 Panelovou diskusi na téma „Prevence poruch chování a učení dětí v předškolním věku“ , kam se mi podařilo sezvat renomované odborníky. Napsala jsem několik článků na téma cvičení dětské jógy, zrakového vnímání a rozvoje dětí (Logopedárium, Poradce ředitelky MŠ) a knihu Jak rozvíjet pohyb, emoce a smysly. Rozhovor ke knížce si můžete přečíst zde. Všechny metody jsem prošla a absolvovala na každodenní bázi se svými dětmi. Postupně jsem začala v rámci své cvičební a poradenské praxe pracovat s dětmi a jejich rodiči. Sestavila jsem Metodu PES, která propojuje Pohyb, Emoce, Smysly PLUS přístup a to jak v rámci všeobecného rozvoje dětí, tak v rámci terapie. Stěžejní částí je renomovaná neuro-vývojová stimulace, kterou doplňujeme o další aktivity, jako je čchikung, dechová cvičení a další. Pracuji s různými věkovými kategoriemi přímo ve školách v rámci programu Smarty pro děti®, školím pedagogy mateřských a základních škol (Smarty školka a Smarty škola). Pracuji s dětmi a dospělými na vlastních lekcích jógy nebo v osobním životě, v němž ráda organizuji aktivity a bojovky pro kamarády mých synů. Mým zájmem je podněcovat děti i jejich rodiče k radosti a nastavení kormidla ve svém životě správným směrem. I speak several languages. I would be happy to provide services also in English.

Mgr. Hana Růžičková
zakladatelka INNP, lektorka,konzultace, umělecká činnost
Jsem vystudovaný pedagog. Od střední školy jsem působila jako lektorka zájmových kroužků – uměleckých i sportovních. Sama jsem byla členkou plaveckého oddílu, absolvovala jsem ZUŠ Vladimíra Ambrose – hru na klavír a výtvarný obor (zakončený závěrečnou absolventskou prací I. a II. stupně). Poté jsem vystudovala Učitelství pro 1.stupeň a působila jako třídní učitelka na ZŠ. Narození syna mě zavedlo na trochu jinou kolej – studiem příslušné literatury (Vychováváme děti a rosteme s nimi, Koncept kontinua, Držte si své děti, Výchova bez poražených aj.) se u mě rozjel proces odbourávání nefunkčních vzorců, poznávání sama sebe a přehodnocení přístupu k dětem. Nyní se zajímám o individuální vzdělávání, ráda pracuji s dětmi podle jejich aktuálních potřeb. Nabízím i kraniosakrální terapii. Namíchám vám i Bachovy květové esence. Své znalosti jsem si rozšířila o kurzy MUDr. Věry Kleplové, Mgr. Marji Volemanové, Ph.D, Mgr. Petry Polákové. Práce s dětmi mě naplňuje. V rámci INNP se práce stává hrou, my dětmi a tudíž i rovnocennými partnery. Aktivně se podílím na šíření naší mise…Svět bez ADHD. Těším se na vás u nás v poradně, při cvičení s dětmi ve školce (můžete se těšit i na artefiletiku) nebo při školení programů Smarty pro děti (R).

Ing. Tereza Solilová
zakladatelka INNP, finance
Jsem vystudovaný ekonom, nicméně po nasbírání profesních zkušeností v ČR a zahraničí, jsem se před 7 lety rozhodla věnovat částečně také svému dlouhodobému zájmu – zdravé výživě. Na téma zdravého stravování poskytuji konzultace. Díky svým synům se pracovně podílím a vzdělávám v dalších oblastech, které souvisí s dětmi a výchovou, pohybem a zdravým žitím. Absolvovala jsem kurzy u Mgr. Marji Volemanové a Mgr. Petry Polákové. Jsem akreditovanou lektorkou Feuersteinovy metody instrumentálního obohacování. V INNP se podílím na obchodních záležitostech a tvorbě produktů pro MŠ, ZŠ a klienty.

Ing. Jana Lokvencová
lektorka, terapeutka Kineziologie One Brain
Práce s dětmi a jejich rodinami mě v životě nejvíce naplňuje a dává mi smysl. Původně jsem vystudovala VŠE, ale dále už jsem se intenzivně věnuji vývojové psychologii, psychoterapii, kineziologii a montessori pedagogice. Absolvovala jsem studium na Pražské psychoterapeutické fakultě a Pětiletý sebezkušenostní výcvik v integrativní psychoterapii. Absolvovala jsem také certifikované kurzy Montessori pedagogiky a k tomu různé kurzy respektující výchovy. Řadu let jsem vedla v mateřských centrech Montessori pracovny pro batolátka i pro děti od 3-6 let. Absolvovala jsem SŠ předškolní a mimoškolní pedagogiku, kurz pro asistenty pedagoga zakončený prací o ADHD a stala se učitelkou v Montessori školce, kde získávámcenné zkušenosti s dětmi a jejich rodiči. Moji synové mě s nástupem na ZŠ přivedli k hledání účinných metod pomoci dětem při potížích s učením. Při domácí přípravě nám nesmírně pomáhá Montessori pedagogika se svými principy i pomůckami. Hledala jsem ale i pomoc s dyslexií, dysgrafií, dysfázií, ADHD a dalšími obtížemi, protože podpora klasických poraden mi nepřipadala dostatečná. Absolvovala jsem množství seminářů (Kurz dyslexie a seminář dysgrafie Institutu praktické pedagogiky, cviky pro propojování mozkových hemisfér a další). Nejvíce a nejúčinněji nám pomáhá Kineziologie One Brain, která propojuje poznatky moderní neurovědy a psychologie učení s tradičními technikami holistické medicíny, čínské medicíny, bachovými esencemi a dalšími metodami. Prošla jsem několikaletým výcvikem, stala se konzultantkou facilitátorkou této metody a pomohla už řadě dětí i dospělých. Díky knize, kurzu a webinářům Stanislavy Emmerlingové propojuji znalosti z Kineziologie OB, edu-kineziologie a speciální pedagogiky. V montessori MŠ pracuji na poloviční úvazek a ve zbývajícím čase nabízím v poradně INNP kineziologické konzultace s odblokováním (většinou raných traumat) rodičům i dětem, podporované bachovými esencemi a dalšími metodami. Více informací zde.
Mgr. Stanislava Emmerlingová
podpora aktivit INNP
Speciální pedagožka, autorka čítanky pro dyslektické děti Když dětem nejde čtení a knihy Vidím to jinak s komplexním pohledem na problémy dětí s poruchami učení a chování, neuropedagožka a bojovnice za správný přístup k dětem.
Lenka Vinterová
podpora aktivit INNP
Pro tým INNP přidávám zkušenosti z oblasti zdravotnictví – jsem zdravotní sestra, kterou baví práce s dětmi a láká mě oblast ADHD. Pro INNP pomáhám vytvářet vize, psát články a budu ráda provázet rodiče a děti v naší poradně. Absolvovala jsem několik kurzů pro práci s dětmi dle Marie Montessori. Mnoho užitečného do života mi dal kurz Efektivního rodičovství a kurz Mgr. Petry Polákové. Ovšem největší mou praxí jsou aktivity s mými vlastními dětmi, kde efektivními metodami řešíme rizika dyslexie a dysgrafie a zdárně podporujeme zdravý rozvoj mých synů. Ráda využívám při své práci Access Bars (R) a kineziologii One Brain.
Metoda PES® a školáci
KOUČINK: pohyb, emoce, smysly, přístup
10 minut denně pro lepší soustředění, uvolnění a větší klid. Cvičení, relaxace, vlídný a účinný přístup, odhalení potenciálu.

Smarty školka, Smarty škola
LICENCE A METODA PES® POHYB, EMOCE, SMYSLY PLUS PŘÍSTUP
Proškolení celého týmu a praktické náměty, metodika, cviky, aktivity a nové trendy na zlepšení klimatu ve třídách, pro prevenci vyhoření a podporu duševního zdraví žáků i učitelů.

Metoda PES® a předškoláci
KouČINK: pohyb, emoce, smysly, přístup, rozvoj
Hravě a novými trendy ke zklidnění a rozvoji dítěte. Podporujeme potenciál dětí, přispíváme ke zlepšení školní zralosti a vnitřní spokojenosti.
