Na cestě k radosti (do nového školního roku)
Tento rok si školu užiju v lehkosti, protože můžu svému dítěti s ADHD pomoci odkrýt jeho potenciál. Rozšiřujeme naše metody o léčbu dotykem. Cítím, […]
Tento rok si školu užiju v lehkosti, protože můžu svému dítěti s ADHD pomoci odkrýt jeho potenciál. Rozšiřujeme naše metody o léčbu dotykem. Cítím, […]
Přispěli jsme k řešení problematiky dětí s ADHD v ČR. Zajímá vás, jaké jsou aktivity INNP a jak se nám podařil rozjezd této naší […]
Je to ADHD nebo je to volná výchova nebo je to nová doba? “Období Covid 19” přineslo nový směr pro INNP a sice vnímání […]
Od doby posledního příspěvku na blog uplynul více než měsíc. A mně to připadá jako celá epocha. Člověk se adaptoval, bez roušky si ve městě připadá jako nahý, vzdal […]
Kdo mě zná, ví, jak moc velkým jsem zastáncem reálného života, především v kontextu výchovy dětí a jejich vzdělávání. Kdo četl mou knížku Jak […]
Začalo to na lekci dětské jógy, kde vymýšlíme různá zajímavá témata jako „Harry Potter“, „cestování v Egyptě“ nebo třeba „Odvaha“. Děti přišly s nákrčníky přes obličej s tím, že […]
Na začátku nového roku mě zaujala myšlenka, „Méně dělat, více udělat“… To mě posouvá dál v zamyšlení, jak tedy správně přistupovat […]
Baví mě děti s ADHD a jinými potřebami. Podle mě mají velký potenciál a i když je to náročné, je to s nimi báječné. V životě […]
Obecně platí, že je dobré věnovat pozornost vývoji dítěte už od těhotenství, vyhnout se stresu a rozvíjet jej v raném dětství bez […]
3.5.4 Školák „Děti musejí po zahájení školní docházky respektovat řád, pravidla a autoritu, což jedincům s poruchou pozornosti a hyperaktivitou činí potíže. Navíc […]