menu

Blog

Úryvek z knihy Jak rozvíjet pohyb, emoce a smysly

3.5.4 Školák „Děti musejí po zahájení školní docházky respektovat řád, pravidla a autoritu, což jedincům s poruchou pozornosti a hyperaktivitou činí potíže. Navíc mají v běžné škole s klasickou výukou omezenou volnost pohybu, musejí sedět v klidu a soustředit se na výuku. Stále si tak s něčím pohrávají, houpají se nebo kopou nohama. Nezvládají instrukce, zapomínají domácí úkoly a pomůcky, mají poruchy myšlení a […]

Náš tým a „naše téma“ má 2. místo v akceleračním programu pro neziskovky

Jak nejlépe rozjet začínající podnikání v neziskovému sektoru a udělat maximum pro šíření tématu, které je naší srdeční záležitostí? Zachytily jsme naprosto ideální projekt a dostaly hned několikrát jasně najevo, že naše aktivity v problematice prevence a řešení poruch chování a učení programem „od žíněnky ke stolu“ a šíření společenského dopadu programem do školek a škol mají smysl! Porota v čele se Silke Horákovou, […]